Adelis sijoittaa MarkkinointiAkatemiaan. ProMan toimi MarkkinointiAkatemian neuvonantajana

MarkkinointiAkatemia on yksi suurimmista digitaalisen markkinoinnin yrityksistä Suomessa. Yritys tarjoaa konsultointipalveluita, hakukoneoptimointia (SEO), Google AdWordsia, kotisivuja, verkkokauppoja sekä Facebook-mainontaa. MarkkinointiAkatemialla on tällä hetkellä n. 80 työntekijää ja toimistot Tampereella sekä Turussa. Vuonna 2017 yrityksen liikevaihto oli 4,3 miljoonaa euroa ja vuonna 2018 liikevaihto tulee olemaan arviolta 6-7 miljoonaa euroa, yrityksen kannattavuuden ollessa erinomaisella tasolla.

”MarkkinointiAkatemia on yksi Suomen markkinan parhaista digitaalisen markkinoinnin yrityksistä, jonka kasvu lisäksi on ollut erittäin nopeaa lyhyessä ajassa. Yrityksen menestys on tulosta hyvästä johtamisen kulttuurista, järjestelmällisestä myynnistä sekä hyvästä markkinoinnin toteutuksesta. Olemme vaikuttuneita MarkkinointiAkatemian osaavasta henkilökunnasta ja johdosta, hyvästä yrityskulttuurista sekä historiallisesta menestyksestä. Siksi meillä on vahva usko yrityksen kehitykseen ja kasvupotentiaaliin”, sanoo Joel Russ Adelikselta.

Adelis on aktiivinen arvonluonnin partneri keskisuurissa pohjoismaisissa yrityksissä. Adelis perustettiin vuonna 2012 päämääränään nouseminen johtavaksi pohjoismaisiin keskisuuriin yrityksiin keskittyväksi pääomasijoitusyhtiöksi. Vuodesta 2013 lähtien, kun ensimmäinen rahasto kerättiin, Adelis on ollut yksi segmenttinsä aktiivisimpia pääomasijoitusyhtiöitä 16 sijoituksellaan ja yli 40 lisäyritysostollaan. Adelis hallinnoi noin 1 miljardin euron pääomaa.

ProMan IMAP Finland toimi MarkkinointiAkatemian neuvonantajana koko prosessin ajan.

 

Linkki alkuperäiseen tiedotteeseen